DRUKUJ
2019-09-23

Wykaz Rejestrów i Ewidencji

W działalności administracyjnej i kontrolnej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sejnach prowadzone są rejestry lub ewidencje, w tym:

  1. Rejestr  zarządzeń  Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sejnach;
  2. Rejestr skarg;
  3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw;
  4. Rejestr upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego;
  5. Rejestr decyzji płatniczych;
  6. Rejestr należności z tytułu nałożonych grzywien;
  7. Rejestr szkoleń wewnętrznych;
  8. Wykaz szkoleń zewnętrznych;
  9. Inne rejestry i ewidencje - w zależności od bieżących potrzeb w działalności danej komórki organizacyjnej.

 

Dostęp do danych w rejestrach jest ograniczony dla klienta zewnętrznego PSSE.

Zarządzanie danym rejestrem podlega ustalonej procedurze w zakresie zachowania poufności i ochrony praw własności klienta, a także polityce bezpieczeństwa danych osobowych w Stacji.

W Stacji znajduje się archiwum zakładowe (składnica akt), prowadzone na podstawie Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.